Heeft u een klacht?

Via een beveiligde internetomgeving kunt u een klacht indienen. Wilt u naar aanleiding van een al ingediende klacht aanvullende documenten sturen?

 

Stuur dan een mail naar: info@heuvelman-ibis.nl

 

U kunt uw klacht of aanvullende documenten ook per post versturen naar: Heuvelman Ibis BV t.a.v. de klachtenfunctionaris
Handelskade West 34
9934 AA Delfzijl

 

Vermeld in uw schriftelijke klacht in ieder geval de volgende gegevens:
• uw naam
• uw adres
• uw telefoonnummer
• uw e-mailadres (indien beschikbaar)
• de datum
• een omschrijving van uw klacht
• de naam van degene(n) tegen wie de klacht is gericht

 

Wat gebeurt er met uw klacht?

Na ontvangst van uw klacht nemen wij zo spoedig mogelijk telefonisch contact met u op om te kijken of we uw klacht direct mondeling kunnen oplossen. Lukt dat niet, dan krijgt u schriftelijk bericht dat we uw klacht verder gaan behandelen. We streven ernaar om uw klacht binnen zes weken af te handelen. Mocht dat niet haalbaar zijn, dan laten wij u dat weten.